Przy zakupach od 500 zł
Satysfakcja gwarantowana
100% zwrot pieniędzy
Często zadawane pytania w procesie zdalnego zakupu aparatów słuchowych
Nie. Jeśli dokonasz zakupu wybranych modeli aparatów słuchowych i nie wyślesz nam (w przeciągu 24h) audiogramu Pacjenta, prześlemy Ci aparaty słuchowe z ustawieniami fabrycznymi. Otrzymane aparaty słuchowe możesz zaprogramować w większości gabinetów stacjonarnych na terenie kraju.
Badanie słuchu możesz wykonać bezpłatnie w większości stacjonarnych gabinetów protetyki słuchu lub poradniach otolaryngologicznych i audiologicznych Upewnij się, że po wykonanym badaniu otrzymasz jego wynik. Test słuchu możesz wykonać również on-line za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji, którą należy ściągnąć i zainstalować w Twoim telefonie.
Jeśli posiadasz już aktualny Audiogram (nie starszy niż 6 miesięcy), nasz Protetyk słuchu z przyjemnością zaprogramuje aparaty na podstawie przesłanego wyniku badania. Wynik badania słuchu w postaci skanu lub zdjęcia należy wysłać do nas za pomocą dedykowanego formularza kontaktowego – kliknij tutaj.
Po zaksięgowania wpłaty oraz otrzymania wyniku badania słuchu, cały proces obejmujący programowanie aparatów, kontrolę jakości oraz wysyłkę zajmuje przeciętnie 4-5 dni roboczych.
Proces aklimatyzacji do nowych aparatów słuchowych wymaga czasu. Aby dostosować się do wszystkich nowych dźwięków, które będziesz słyszał potrzeba przynajmniej kilku dni użytkowania. Twój mózg musi się przyzwyczaić do nowego brzmienia znanych Ci głosów oraz dźwięków i dopiero po tym etapie wzrośnie Twoje rozumienie mowy. Na początku aparaty słuchowe mogą być również odczuwalne w uchu, a nawet wywoływać lekkie swędzenie. To zjawisko również ustąpi po kilku dniach. Daj sobie trochę czasu na przyzwyczajenie się do aparatów słuchowych. Jeśli jednak czujesz, że aparaty nie spełniają Twoich oczekiwań, daj nam znać, abyśmy mogli ustalić plan wymiany lub zwrotu.
W przypadku zakupu aparatów słuchowych z funkcją programowania on-line, każdemu Pacjentowi przysługuje dodatkowo jedna zdalna sesja programowania on-line, z naszym protetykiem słuchu. Po otrzymaniu przesyłki ze zdalnie dopasowanymi aparatami słuchowymi, należy się z nami skontaktować i ustalić termin dodatkowej bezpłatnej sesji on-line, jeśli zachodzi taka potrzeba.
Nasze aparaty słuchowe nie są zablokowane i nie wymagają żadnych specjalnych narzędzi poza oprogramowaniem producenta oraz programatorem, które są standardowym wyposażeniem dostępnym w każdym stacjonarnym gabinecie protetyki słuchu. Jeśli pomimo wykonanego zdalnego dopasowania (na podstawie przesłanych wyników badań słuchu) oraz dodatkowej sesji dopasowania on-line, nie uda się zaspokoić potrzeb słuchowych Pacjenta, Prosimy o kontakt celem wskazania gabinetów stacjonarnych w wybranym mieście w Polsce lub zagranicą.
Satysfakcja z zakupionych aparatów słuchowych jest naszym podstawowym celem, dlatego każdemu Pacjentowi przysługuje 14-dniowa możliwość zwrotu, jeśli nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu. Więcej o warunkach i sposobie zwrotu – sprawdź tutaj.
Zapraszamy do wymiany aparatów słuchowych w ciągu 14 dni od daty zakupu. Jeśli zdecydujesz, że chcesz wypróbować inny model, skontaktuj się z nami, a my z przyjemnością znajdziemy rozwiązanie, które będzie lepiej odpowiadać Twoim potrzebom. Różnica w cenie wymienianych aparatów słuchowych zostanie Państwu zwrócona lub Poprosimy o dopłatę ba podstawie przesłanej korekty.
Zakupione u nas aparaty słuchowe posiadają 3-letnią gwarancję producenta. Wszelkie sprawy związane z serwisem możesz realizować u nas lub u dowolnego autoryzowanego dystrybutora na terenie całego kraju. Listę placówek wraz z pisemną gwarancją dołączamy do każdego zakupionego aparatu słuchowego. Listę dystrybutorów znajdziesz również na stronie internetowej każdego producenta aparatów słuchowych.
Absolutnie nie! Nasze ceny są dokładnie takie, jakie widzisz na naszej stronie internetowej. Programowanie, wysyłka oraz wsparcie po-zakupowe są wliczone w cenę i nigdzie nie ma żadnych ukrytych opłat. Wychodzimy z założenia, że kupowanie aparatów słuchowych przez Internet powinno być łatwe i przejrzyste, a przede wszystkim tańsze.
Ciężko pracowaliśmy, aby stworzyć najlepszy plan cenowy dla naszych klientów. Udało nam się wykorzystać wysoki wolumen sprzedaży w celu obniżenia cen aparatów słuchowych. Wreszcie, brak fizycznej lokalizacji pozwala nam na utrzymanie niskich cen aparatów słuchowych, poprzez redukcję naszych kosztów.
W dzisiejszym zaawansowanym technologicznie świecie nowoczesne aparaty słuchowe wymagają bardzo niewiele regulacji i dopasowania, po odpowiednim zaprogramowaniu do badania słuchu Pacjenta. Znakomita większość aparatów słuchowych łączy się z telefonem komórkowym a za pomocą bezpłatnej aplikacji, możesz samodzielnie regulować ich głośność oraz kilka dodatkowych parametrów. Czyszczenie i konserwacja aparatów słuchowych jest tak samo prosta a w naszym poradniku znajdziesz dodatkowo czytelne filmy instruktażowe. Więcej informacji o możliwościach oraz obsłudze poszczególnych modeli aparatów słuchowych, szukaj w opisach produktów.
Jesteśmy dostępni pod telefonem od poniedziałku do piątku od 9:00 do 19:00. Możesz zadzwonić do nas pod numer: 663 001 009. Po godzinach możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego – kliknij tutaj.