Droga do lepszego słyszenia nigdy wcześniej nie była tak łatwa.


Aparaty słuchowe indywidualnie programowane do Twojego niedosłuchu metodą on-line, to oszczędność czasu oraz pieniędzy.

czytaj więcej

Aparaty słuchowe wiodących marek w najniższych cenach.


Gwarancja najniższej ceny dzięki rewolucyjnej metodzie dopasowania aparatów słuchowych on-line, z dostawą do domu.

czytaj więcej

DARMOWA DOSTAWA

Przy zakupach od 500 zł

BEZPIECZNY SKLEP

Satysfakcja gwarantowana

14 DNI NA ZWROT

Gwarancja zwrotu pieniędzy

Jak mogę odesłać produkt i złożyć reklamację?

Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia lub wady produkcyjne produktu podczas użytkowania, możesz złożyć reklamację, przesyłając do nas produkt.

WAŻNE: Jeśli otrzymany produkt ma oczywiste wady przed użyciem, aby przyspieszyć i ułatwić proces, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Fakt, że zwroty są możliwe, nie wyklucza prawa do złożenia reklamacji. Zobacz, jak zwrócić zamówienie.

1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji.

Upewnij się, że wprowadzone dane są poprawne. Umożliwi nam to szybszą weryfikację reklamacji.

2. przygotuj paczkę i umieść w niej:

  • zabezpieczony produkt,
  • wypełniony i podpisany formularz reklamacji
  • kartę gwarancyjną,
  • dowód zakupu

WAŻNE: Opakowanie należy starannie zabezpieczyć, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia towaru podczas transportu oraz koszty przesyłki ponosi klient.

3. Nadaj przesyłkę na adres:

otovita.pl
ul. Begonii 5, 05-850 Kręczki

Koniecznie podaj numer tel. odbiorcy na liście przewozowym – tel. 663 001 009.

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, a odpowiedzi udzielimy na wskazany w formularzu reklamacji adres e-mail.