Przy zakupach od 500 zł
Satysfakcja gwarantowana
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Jak mogę odesłać produkt i złożyć reklamację?
Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia lub wady produkcyjne produktu podczas użytkowania, możesz złożyć reklamację, przesyłając do nas produkt.
WAŻNE: Jeśli otrzymany produkt ma oczywiste wady przed użyciem, aby przyspieszyć i ułatwić proces, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Fakt, że zwroty są możliwe, nie wyklucza prawa do złożenia reklamacji. Zobacz, jak zwrócić zamówienie.
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji.
Upewnij się, że wprowadzone dane są poprawne. Umożliwi nam to szybszą weryfikację reklamacji.
2. przygotuj paczkę i umieść w niej:
- zabezpieczony produkt,
- wypełniony i podpisany formularz reklamacji
- kartę gwarancyjną,
- dowód zakupu
WAŻNE: Opakowanie należy starannie zabezpieczyć, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia towaru podczas transportu oraz koszty przesyłki ponosi klient.
3. Nadaj przesyłkę na adres:
otovita.pl
ul. Begonii 5, 05-850 Kręczki
Koniecznie podaj numer tel. odbiorcy na liście przewozowym – tel. 663 001 009.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, a odpowiedzi udzielimy na wskazany w formularzu reklamacji adres e-mail.